Плануєте відправляти не тільки рекламні та знижкові SMS-розсилки? Хочете відразу визначати «своїх» клієнтів, звужуючи кількість всіх споживачів за допомогою інформування в SMS-розсилці про вартість продукту або послуги у вашій компанії?
Це правильний хід! Додаючи в повідомлення інформацію про вартість товару, ви одразу ж апелюєте тільки до тих споживачів, які готові його купити, і у яких є така можливість. Таким чином, ви одразу ж після організації SMS-кампанії отримуєте теплих клієнтів, а не холодних. Споживачі вже знатимуть вартість, а це означає, що вам доведеться тільки лише організувати якісний сервіс і приємне спілкування. Додаючи в розсилці SMS інформацію про ціну, ви автоматично зменшуєте вашу воронку продажів на одну конверсійну дію, що призведе до більш швидкої покупки товару або замовлення послуги вашим клієнтом.
Але виникає питання: як правильно написати ціну в SMS-розсилці, щоб залучити потенційних клієнтів, а не відлякати споживачів?
Попереджаємо одразу: тут справа не в масштабі вартості. Не в тому, наскільки дорого чи дешево оцінений ваш продукт. Тут справа в правильності подачі ціни і в психологічних фішках, які ви використовуєте в SMS-розсилках.
Отже, 3 психологічних прийоми для написання ціни в SMS-розсилці, якіа продасть ваш товар або послугу:
1 ВИКОРИСТОВУЙТЕ КРУГЛІ ЦИФРИ
Не варто вважати, що використання цифр, які закінчуються на 0,99, викликає додаткове бажання придбати товар у вашої цільової аудиторії. Споживачі настільки звикли до використання неокругленних цифр в супермаркетах і магазинах, що перестали просто на це реагувати. Використання круглих цифр у SMS-розсилках викличе більшу довіру у ваших клієнтів, так як дані цифри сприймаються більш надійними і безпечними.
ПРИКЛАД ВИКОРИСТАННЯ КРУГЛОЇ ЦІНИ В SMS-розСИЛЦІ ДЛЯ ПІЦЕРІЇ:
2 ВИКОРИСТОВУЙТЕ ЕФЕКТ ЯКОРІННЯ
Напевно ви коли-небудь бачили на лендінгах використання табличок цін: ціна базового продукту, стандарт і віп. Цей прийом чудово працює, так як більшість клієнтів не хоче здаватися бідними і тому не вибирає найдешевший варіант, а вибирає колонку «стандарт». Ну, а ті, хто відчуває себе більш важливими, відчувають цю значимість, вибираючи продукт за ціною «віп».
Те ж саме можна використовувати і в SMS-розсилках. Демонструйте спочатку більшу цифру і продавайте продукт за завищеною вартістю, а після давайте більш низьку ціну. Так ви налаштуєте клієнта на злегка занижену (але насправді нормальну) вартість товару або послуги. Більше того, ви викличете у нього відчуття того, що він вигідно придбав продукт за нижчою ціною. Головне: розташовуйте найбільшу ціну на початку списку.
ПРИКЛАД ВИКОРИСТАННЯ ЕФЕКТУ ЯКОРІННЯ У SMS-розСИЛЦІ ДЛЯ ТРЕНІНГОВИХ КОМПАНІЙ:
3 ВКАЗУЙТЕ ВИСОКУ ВАРТІСТЬ ВАШИХ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ
Не думайте, що дешевше - значить, більше клієнтів придбає ваш продукт. Навпаки. Виправдано висока ціна говорить про якість і цінність вашого товару для споживачів. Якщо ваш товар важливий для клієнта, і він має достатньо коштів, щоб його придбати, то угода відбудеться. Обов'язково аргументуйте високу ціну, демонструйте переваги товару або послуги, підтверджуйте якість. Для того щоб ваші клієнти платили вам більше, вам необхідно підвищити цінність продукту в очах аудиторії. Створіть ілюзію цінності товару, акцентуйте на його престижі для цільової аудиторії.
Чим дорожче вино, тим смачніше воно для споживача. І не важливо, що виноград, який використовується при виготовленні дорогого вина, нічим не відрізняється від винограду для більш дешевого винного напою. Те, що коштує дорожче, - завжди смачніше, цінніше і приємніше для споживачів.
ПРИКЛАД ВИКОРИСТАННЯ ВИСОКОЇ ЦІНИ В SMS-розСИЛЦІ ДЛЯ СТОМАТОЛОГІЧНОЇ КЛІНІКИ:
КОРОТКЕ РЕЗЮМЕ
Дайте клієнтам відчути значимість вашого продукту або послуги. Більше того, дайте клієнтам відчути ще й їх значущість, і цінність для вашого бренду.
Правильне ціноутворення кардинально змінить вашу рекламну кампанію. Не орієнтуйтеся на клієнтів, які готові віддати мінімум, створюйте класні престижні продукти і ставте високу ціну. Підвищуйте цінність продукту, тим самим збільшуючи прибуток вашого бізнесу!