ru

Статті

Як створити ідеальний SMS-оффер: 8 Лайфхаків

Як створити ідеальний SMS-оффер: 8 Лайфхаків

Опубліковано: 19 січня 2016

Для того щоб ваша смс розсилка була привабливою для клієнтів, необхідно володіти навичкою грамотного складання комерційних пропозицій (офферів). Дуже часто буває так, що начебто і ціна в товару чи послуги «смачна», і сам продукт класний, але смс-реклама не працює. Швидше за все, причина саме у вбиваючому конверсію смс-розсилки оффері.

Щоб ваші оффери завжди були на висоті і приносили реальну користь бізнесу у вигляді покупок, реєстрацій і заявок, необхідно використовувати певні ефективні фішки.

Оффер – це ключова частина вашої смс-маркетингової кампанії, тому він обов'язково повинен поєднувати в собі наступні три критерії:

  • Чіткість (пропозиція має бути короткою, максимально ємною і простою для сприйняття).
  • Заклик до дії (запальне дієслово, яке мотивує клієнтів реалізувати ваш заклик до дії).
  • Фішка (те, заради чого ви створюєте вашу смс-розсилку, наприклад, акція, знижка, супербонус).

ОТЖЕ, ЯК СТВОРИТИ ІДЕАЛЬНИЙ ОФФЕР: 8 ЛАЙФХАКІВ

8 Лайфхаків Як Створити Ідеальний СМС-оффер

1# — ГАРАНТІЯ, ГАРАНТІЯ І ЩЕ РАЗ ГАРАНТІЯ

Обов'язково при складанні рекламної смс розсилки в текст офферу додавайте тверду гарантію. Що значить «тверда гарантія»? Це така гарантія, яку ви зобов'язуєтеся виконати залізно перед споживачами. Це чітко сформульована пропозиція того, що ви обіцяєте. Не просто «ми повернемо вам гроші, якщо не сподобається товар». Краще писати більш конкретно. Наприклад, тверда гарантія для тренажерних залів може бути такою «З нами ви схуднете за 2 місяці на 10 кг - або ми повернемо вам гроші за заняття».

Для того щоб зменшити кількість повернень і бажань отримати гроші назад, використовуйте довгу гарантію, що буде діяти максимально довго. Це може бути 1 рік, 5 або навіть 10 років. Природно, якщо ви відчуваєте повну відповідальність і гордість за ваш продукт.

2# — ЗБІЛЬШІТЬ ЦІННІСТЬ ВАШОГО ТОВАРУ ЧИ ПОСЛУГИ

Додайте в оффер інформацію про переваги товару, про те, що виділяє вас на ринку, обґрунтуйте вартість і цінність продукту. Порада: порівнюйте ваш товар з більш дорогим і демонструйте його вигідність.

Наприклад, якщо ви рекламуєте курси правильного харчування, то вам варто робити акцент на тому, що один раз пройти повноцінний курс і подбати про своє здоров'я і вагу - набагато дешевше, ніж через 5 років купувати дорогі ліки і лікуватися у дієтологів від різних захворювань травного тракту.

3# — ТЕСТУВАННЯ ВАРТОСТІ

Цена – Ціна - це один з найважливіших елементів офферу, тому рекомендуємо вам враховувати такий фактор, як довічну цінність клієнтів. Якщо ви вибудовуєте умовно «довічний» бізнес, хочете, щоб ваші клієнти ставали постійними, а не миттєвими, «одноразовими», тоді в смс розсилці використовуйте прийом збільшення вартості. Завжди в першій смс розсилці пропонуйте мінімальну вартість вашого товару або послуги, після того, як клієнт придбає продукт за такою вартістю, ви зможете налагоджувати з ним довірчу комунікацію і продавати дорожче.

4# — Бонуси

Додавайте до вашої пропозиції класний бонус. Важливо: бонуси - це не просто безкоштовність, це річ або послуга, яка реально доповнює основний продукт. Тобто, якщо ви пропонуєте мийку автомобілів, то чудовий бонус - це чистка сидінь. Детальніше про бонуси тут 7 лайфхаків по використанню бонусів в смс розсилках.

5# — СТВОРІТЬ ДЕКІЛЬКА СПОСОБІВ ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

Чітко опишіть у вашому оффері всі способи оплати замовлення, додайте посилання на сайт, надайте можливість сплати різними способами. Це може бути платіж через банківську карту, з телефону, за допомогою електронної системи, готівкою і т.д. Будьте зручними для ваших клієнтів!

6# — НОМЕР ТЕЛЕФОНУ

Зараз популярна тенденція - це додавання адреси сайту в текст смс розсилки. Так, безумовно, це потрібно, але не забувайте про додавання контактного номера телефону. Не завжди при переході на сайт з повідомлення всі дані відкриваються швидко і коректно. А якщо ви додаєте номер телефону, то клієнти одразу ж зможуть прямо з повідомлення зателефонувати вам і замовити товар. Більше того, якщо у вас немає адаптивної верстки сайту, то краще взагалі не розміщувати посилання, ви тільки втратите клієнтів на першому ж етапі воронки продажів.

7# — Front-end товар або послуга

Це такий продукт, який працює винятково на залучення потенційної аудиторії. Тобто це якась переконлива приманка, яка мотивує клієнта вам подзвонити, зареєструватися або прийти у ваш офіс. Це може бути спеціальна ціна, повністю безкоштовний продукт, демо-версія, тестовий період послуги і т.д.

8# — ПОРІВНЮЙТЕ ЦІНУ

Запропонуйте вашим клієнтам в смс-розсилці три ціни: найнижчу, середню і найбільш високу. Гарантуємо, що більшість споживачів буде вибирати середню вартість. Це психологічний трюк! Також ви можете використати наступний аналог: не вказувати ціну, а назвати три варіанти придбання товару або послуги. Пакет «Базовий», пакет «Медіум» і пакет «Максимум». Назви можуть варіюватися. Безумовно, в пакетах більш дорогих повинні бути додаткові переваги та бонуси.

Висновок

Головне в написанні офферу - це не його написання. Це його ТЕСТУВАННЯ! Спробуйте різні варіанти пропозицій в смс розсилках, визначайте найкращі і збільшуйте конверсію смс кампаній.

Ошибка