ru

Статті

6 порад як вибрати інтернет-маркетолога

6 порад як вибрати інтернет-маркетолога

Опубліковано: 20 березня 2014

У бізнесі головне продажі, без них будь-які заходи втрачають сенс. Для більшості сучасних підприємців інтернет став основним майданчиком продажів або додатковим каналом для залучення свого споживача. Тому довірити організацію маркетингових заходів абикому ніяк не можна. Питання про підрядника рано чи пізно постає у кожного другого бізнесмена, бо самостійно охопити широкий спектр обов'язків керівник не в змозі.

Чітко визначіться з кінцевою метою роботи підрядника, чи то фірма чи окремий співробітник. Правильна постановка задачі має найбільше значення.

Робоча стратегія:

  • Вибирайте конкретну мету (збільшити впізнаваність бренду, продажі, стимулювати приплив споживачів за допомогою інтернет-реклами, смс розсилок та інші).
  • Реально оцініть свої матеріальні можливості та тимчасові рамки, тому що є бажане, а є реальні обставини.
  • Орієнтуйтеся на видимий результат.

Основні принципи вибору підрядника – фахівця з інтернет-маркетингу

# 1 — Визначення завдання

Не лінуйтеся та визначте свою задачу по SMART, де S – конкретно, M – можна виміряти, A – досяжно, R – результативно, T – обмежено за часом. Зрозуміло, що настільки інноваційна організація роботи не всім зрозуміла і під силу, тому й з'явилася розбіжність у думках, кому краще довірити рекламу: агентству або окремому фахівцеві. Обидві думки заслуговують право бути і мають частку розумності, але єдиного судження на цей рахунок так і не склалося.

Тому, щоб визначити, що буде ефективніше саме для вашого виду діяльності, можна спробувати запустити паралельно обидва процеси: поставити задачу агентству та залучити в штат фахівця. Через тестовий проміжок часу порівняйте результати, і малоефективний канал просто приберіть.

# 2 — Вимоги

Використовуйте рівні вимоги до компанії-підрядника та штатного фахівця. Не варто забувати, що штатний спеціаліст іноді просто необхідний для правильного вибудовування роботи з агентствами та фірмами. Насправді ж саме співробітнику простіше вибрати і адаптувати під ваш бізнес послуги посередницьких фірм, щоб ефект від базових заходів був сильнішим. І в той же час, наймання в штат професіонала високого класу абсолютно не гарантує, що залучення рекламних агентств стане абсолютно непотрібним.

Спеціаліст в штаті більше розбирається в особливостях вашого продукту / послуги, а у рекламних компаній набагато більший ресурс для вирішення ТОП задач. Якщо, звичайно, мова не йде про жорстке обмеження бюджету на просування і рекламу в інтернет.

# 3 — Вибір компанії-підрядника

Вибираємо компанію-підрядника. Конкуренція в цьому сегменті послуг досить широка. Тому, якщо немає вже перевірених агентств чи фірм, скористайтеся послугами пошукових систем та вивчіть відгуки, рейтинг і цінову сітку популярних агентств. В інтернеті є досить сервісів і ресурсів, які дозволяють значно звузити коло претендентів.

Виберіть для себе максимально відповідних за кількома критеріями. Не варто гнатися за візуальною картинкою і масштабністю рекламної кампанії агентства. Іноді під найдешевшою вивіскою працюють фахівці вищого рівня, ніж в розпіареній організації.

# 4 — Портфоліо

Обов'язково вимагайте надати приклади проектів для існуючих клієнтів.

# 5 — Відгуки

Пошукайте в мережі відгуки про ймовірну компанію-підрядника на сторонніх ресурсах, бо на корпоративному сайті зазвичай розміщені проплачені відгуки.

# 6 — Фінальний відбір

Після того, як список кандидатів буде стиснутий до двох кандидатів, влаштуйте тристоронню зустріч, де на порядок денний винесіть найбільш суперечливі питання, стосовно вашої сфери діяльності. Хто переможе в дебатах і запропонує більш цікаву стратегію, тому і довіряйте долю просування свого бізнесу у всесвітній павутині.

Ошибка