Меню

Як досягти результатів в смс маркетингу завдяки навичкам у продажах?

4 навички продажів для проведення ефективних SMS кампаній — TurboSMS http://turbosms.ua/files/articles/navyki-prodazh-v-sms-marketinge.png Украина
Опубліковано - 17 травня 2016 р.
Як досягти результатів в смс маркетингу завдяки навичкам у продажах?

Смс розсилка пов'язана з навичками у продажах. Чим кращий ви «продажник», чим більш переконливі рекламні тексти ви вмієте складати, тим більшу кількість клієнтів будуть конвертувати ваші смс розсилки.

Ми пропонуємо вам навчитися 4 навичкам в продажах, використовуючи які, ви збільшите конверсію ваших смс-маркетингових кампаній:

 

1 Завжди тримайтеся гідно

Цей навик - один із ключових у продажах. Для того щоб переконати клієнта, потрібно не тільки використовувати правильні тригери і слова, а ще й майстерно управляти голосом, жестами, мімікою, володіти зоровим контактом. Як це можна використовувати в смс розсилці? Ви можете писати повідомлення, які будуть читатися з певною інтонацією: позитивною, спонукальною, питальною або негативною. Застосовуйте слова-якоря, які запускатимуть бажання у ваших клієнтів придбати продукт.

Наприклад, починаючи смс з побажаннями доброго ранку або хорошого дня, ви усвідомлено програмуєте отримувача на отримання позитивної і легкої інформації. Що стосується міміки і жестів - їх висловити в смс розсилці складніше. Але ви не бійтеся, експериментуйте!

2 Шукайте підхід до кожного клієнта ... і знайдете його!

Запорука успішного продажу - це коли ви потрапляєте в інтереси і потреби кожного цільового клієнта. Ми різні, і смс розсилка теж повинна бути різною! Намагайтеся складати смс не тільки в рекламному форматі, додавайте в тексти «людську» мову, будьте зрозумілі вашим клієнтам.

Сегментує свою клієнтську базу. Жінкам - одні пропозиції, чоловікам - інші, студентам і пенсіонерам - треті.

3 Ставте правильні питання

Впровадьте в вашу маркетингову стратегію розсилку відкритих питань. Це такі смс, в яких ви будете ставити питання про якість сервісу, продукту, обслуговування тощо. Попросіть клієнтів залишити відповідь або відгук на сайті, перейшовши за посиланням, або передзвонити за безкоштовним номером. Так ви виведете деяких користувачів на комунікацію. І навіть якщо багато хто не захоче передзвонювати, вони все одно відчують, що їхня думка важлива і потрібна вашому бренду. А це впливає на ставлення до компанії!

Ставте такі питання:

  • Що для вас найважливіше в нашому / аналогічному товарі, продукті, послузі?
  • Як можна оптимізувати наш сервіс доставки так, щоб вам було приємніше з нами взаємодіяти?
  • Чому ви зацікавлені в цьому продукті?

4 Правильно позиціонуйте ваш продукт

Позиціонування - це один із найважливіших елементів продажу. Той самий етап, коли ви представляє ваш продукт в максимально вигідному світлі, описуєте головні характеристики і особливості. Показуєте сильні сторони послуги або товару настільки яскраво, щоб клієнт був у захваті і захотів купити саме у вас.

Тому обов'язково подумайте над перевагами і фішками вашого товару або послуги, опишіть їх і створіть текст для смс розсилки. Головне - пишіть правду! Не прикрашайте.

Коротке резюме

  • Заздалегідь підготуйтеся до смс кампанії. Продумайте, які заперечення можуть виникнути у клієнтів при отриманні вашого смс. Відповідайте собі на питання, для того щоб виявити ключові потреби і проблеми споживачів.
  • Завжди підлаштовуйтеся під клієнтів. Починаючи від розсилки смс у зручний для аудиторії час, закінчуючи інформуванням про такі переваги, які вигідні і важливі кожному конкретному представнику вашої цільової аудиторії.

Підготуйте вашу наступну смс розсилку з урахуванням отриманих навичок в сфері продажів і збудуйте ефективну комунікацію з клієнтами, яка підвищить результативність ваших смс кампаній.

Поділитися у соц. мережах:
Також читайте:

Ошибка