Рекламна та інформаційна смс розсилки є ефективним інструментом для комунікації з клієнтами і, як наслідок, збільшення продажів. Головне - знати, як їх використовувати! Якщо ви підберете правильний ключик до замка, то вам відкриються всі "вишеньки" смс розсилки (збільшення лояльності аудиторії, зростання конверсії, формування пізнаваності бренду).
Отже, 4 ключових поради для проведення ваших смс кампаній:
1 Важливо не те, скільки контактних номерів є у вашій базі клієнтів. Важливим є те, наскільки якісно ви з ними взаємодієте.
Зараз в день на телефон, крім смс, приходить маса іншої інформації, додатків, email, повідомлень із месенджерів соціальних мереж. Як в цих умовах залишитися поміченим мобільним користувачем? І зробити так, щоб смс не видалили в першу ж секунду, побачивши, що це реклама? Саме тому розмір бази підписників не є головним. Якщо у вашій базі 1000 контактів, але вони релевантні, цільові, це телефони тих клієнтів, які зацікавлені в вас як у компанії, тоді така смс розсилка буде давати кращі результати, ніж смс кампанія, відправлена 15 000 незрозумілим абонентам.
Відправляйте не просто смс рекламу, акційні пропозиції та знижки, ви повинні вибудовувати стосунки з вашими клієнтами.
2 Перше смс в вашій маркетинговій кампанії потрібно використовувати для побудови лояльних відносин.
Cекрет смс розсилки в якості контакту з аудиторією. Ніколи не забувайте про ваших клієнтів, навіть якщо у вас за тиждень здійснився приріст контактної бази в 1000 чоловік. З кожним користувачем вибудовуйте довірчу та лояльну взаємодію, пам'ятайте про кожного вашого клієнта!
Секрет смс маркетингу - це підтримка балансу між активними продажами і регулярною взаємодією з клієнтом.
Вам варто знати, які люди є в вашій базі контактів, чим вони займаються, що їм подобається, чи знають вони про вас. Продумайте, як ваша смс розсилка допомагає трансформувати потенційний лід в клієнта. Ви пропонуєте безкоштовний бонус, додаткову знижку, відправляєте анекдоти, новини компанії або робите щось інше? Створювати відносини з аудиторією допомагають просто смс без пропозиції акцій і послуг. Іноді можна просто побажати гарного дня, написати жарт або щиро привітати зі святом! І це не витрата грошей, це вклад в прихильність споживачів до вашого бренду.
3 Завжди доводьте клієнтів до покупки: йдіть до кінця. Не робіть смс розсилку просто заради того, щоб відправити смс клієнтам.
У всього повинна бути мета. Кожне слово тексту вашого смс має продавати! Надсилайте корисності, поради, напишіть коротко про себе і про вашу компанію. Придумайте, який ланцюжок смс ви можете підготувати для клієнтів, для того щоб вони пройшли по воронці продажу до кінця.
Секрет у формуванні відносин з клієнтами, заснованих не на «продай - купи», а на довірі, дружбі і більш близькому контакті.
4 Створюйте різні смс для різних клієнтів.
Однакові смс слати не можна. Чому? Тому що кожен клієнт різний. Групуйте вашу базу клієнтів за віком, статтю, інтересами, захопленнями, роботою, цінностями. І робіть цільові смс розсилки для кожної з груп. Сегментуйте аудиторію також за принципом: хто як довго вас знає. Тим, з ким ви співпрацюєте давно, можна відправляти ближчі смс, стати "своїм хлопцем". Тим, хто не знає вас зовсім, навпаки потрібно відправляти максимально стримані смс.
Відправляючи різні смс, акції та бонуси по сегментованій базі, ви збільшите конверсію смс розсилки.