При складанні тексту для SMS розсилки вам необхідно врахувати виконання декількох наступних завдань:
- привернення уваги отримувача SMS;
- генерування потенційного клієнта в клієнта, який реалізує заклик до дії;
- формування лояльності користувача.
Перший пункт є найбільш важливим, оскільки без нього не реалізуються другий і третій пункти.
За статистикою отримувачу SMS потрібно всього 6 секунд для того, щоб зрозуміти, чи цікаво для нього ваше повідомлення. І ще 30 секунд для того, щоб остаточно прийняти рішення: так чи ні. Разом: за 36 секунд «вершиться доля» вашої рекламної пропозиції.
Як же за 6 секунд привернути увагу вашого потенційного клієнта за допомогою тексту SMS-розсилки?
Рекомендуємо вам вибудовувати текст у формі заголовка! Уявіть, що повідомлення - це всього лише заголовок до великого рекламного тексту. Тобто, умовно «заголовок» = «текст повідомлення». Адже, чим цікавіше, яскравіше і унікальніше заголовок, тим більше клієнтів прочитає повністю текст вашого сайту, комерційної пропозиції або email-розсилки. Те ж саме стосується і тексту SMS розсилки.
Чому саме заголовок? Тому що його скласти набагато простіше і швидше. І в одному заголовку можна помістити всю необхідну про вашу рекламну пропозицію інформацію. Вам просто потрібно придумати заголовок для вашого продукту або послуги і відправити її потенційним клієнтам.
Відповідно зі статичними даними, якісний заголовок збільшує конверсію в 2 рази.
Тому, написавши ваше повідомлення, у вигляді класного заголовка, ви збільшите конверсію SMS-розсилки в 2 рази. А головне, отрумувачі SMS і не здогадаються, що це просто заголовок!
Тепер необхідно розібратися, який заголовок для SMS є дійсно якісним і збільшує конверсію?
- Явно не той, який прагне до максимального пафосу, «красивості» та інших загальних незрозумілих понять! Не використовуйте в SMS розсилках такі конструкції, як: «! Уперед до вершин», «Будьте успішними» і т.д. Мало того, що такі словосполучення можна побачити всюди і у великій кількості, так ще вони не несуть ніякого сенсу і користі. Не витрачайте настільки дорогоцінні символи в SMS розсилці на пустомельство.
- Явно не той, в якому часто використовуються слова на кшталт: «класний», «кращий», «унікальний», «чудовий», «професійний» і т.д. Це слова-кліше, одноманітності, які використовують всі ваші конкуренти. Хіба ви хочете злитися з натовпом?
Ми пропонуємо вам використовувати спосіб трохи краще! Привертайте увагу ваших потенційних клієнтів, використовуючи в SMS розсилках техніку 4U для складання заголовків.
ЩО ТАКЕ ТЕХНІКА 4U?
Якісний заголовок для вашого повідомлення повинен обов'язково містити в собі чотири літери «U»:
- Usefulness (бути корисним)
- Ultra specificity (бути ультраспеціфічним)
- Urgency (бути терміновим)
- Uniqueness (бути унікальним)
- Корисність – коли отримувач прочитає ваше повідомлення, він повинен отримати відповідь на ряд питань. Чому ваш продукт або послуга корисна для нього? Яка проблема користувача вирішиться завдяки вашому продукту або послузі? Що клієнт отримає після того, як замовить ваш продукт або послугу? Зрозумійте, вам потрібно продавати не заняття в тренажерному залі і класного тренера, а скинуті кілограми в результаті тренувань; не комплекс СПА, а відпочинок і релаксацію, які отримає клієнт. Вам потрібно вирішити проблему вашого потенційного клієнта!
- Ультраспецифічність. Вам варто конкретизувати корисність, яку ви пропонуєте, додавши кількісний показник. Наприклад, якщо ви продаєте пластикові вікна, вкажіть, на скільки градусів тепліше стане в будинку клієнта. Якщо ви пропонуєте майстер-клас із продажів, вкажіть, на скільки відсотків збільшиться конверсія бізнесу.
- Терміновість. Вкажіть конкретний термін, коли ваш потенційний клієнт отримає результати після придбання вашого продукту або замовлення послуги. Використовуйте конкретну правдиву дату!
- Унікальність. Опишіть родзинку вашого товару або послуги, акцентуйте на перевагах, завдяки яким клієнти зможуть досягти заявленого вами ж результату.
ІНСТРУКЦІЯ ДО СКЛАДАННЯ ЗАГОЛОВКІВ ДЛЯ ПОВІДОМЛЕНЬ ЗА ТЕХНІКОЮ 4U
Наприклад, ви пропонуєте клієнтам у SMS розсилці заняття тренажерному залі. Вихідні дані: «заняття в тренажерному залі».
- Додаємо корисність. «Як ефективно схуднути за допомогою занять в тренажерному залі?». Адже ми продаємо не заняття, а схуднення. Питання використовується для того, щоб додатково зацікавити клієнта.
- Додаємо ультраспецифічність. «Як ефективно схуднути на 5 кг без шкоди для здоров'я в тренажерному залі?». Ми конкретизували корисність і зробили акцент на точних цифрах.
- Додаємо терміновість. «Як ефективно схуднути на 5 кг за місяць без шкоди для здоров'я в тренажерному залі?». Уточнили терміни.
- Додаємо унікальність. «Не знаєш, як ефективно схуднути на 5 кг за місяць без шкоди для здоров'я - вирушай в тренажерний зал Старт». Ми перефразували пропозицію для того, щоб уточнити механіку досягнення ефекту.
Ще один приклад. Пропонуємо в SMS розсилці послуги автомайстерні. Вихідні дані: «Ремонт автомобіля в автомайстерні».
- Корисність: для чого послуги автомайстерні? Для того щоб зробити якісний ремонт. «Якісний ремонт будь-якої поломки у вашому автомобілі в автомайстерні».
- Ультраспецифічність: наскільки якісний? «На 100% качественный ремонт любой поломки в вашем автомобиле в автомастерской».
- Терміновість: як швидко? «На 100% якісний ремонт будь-якої поломки у вашому автомобілі в автомайстерні всього від 30 хв. до 4 годин».
- Унікальність: в чому відмінність вашої автомайстерні від інших? «На 100% якісний ремонт будь-якої поломки у вашому автомобілі в автомайстерні всього від 30 хв. до 4 годин. Всі необхідні деталі у нас завжди під рукою!».
Далі вам необхідно додати тільки лише контактні дані в текст вашого повідомлення.
КОРОТКЕ РЕЗЮМЕ
Складаючи текст рекламного повідомлення, уявіть, що ви формуєте текст заголовка для рекламного тексту. Так буде набагато простіше сфокусувати увагу на таких важливих деталях, як корисність, унікальність, терміни і специфічність, а також максимально ємко висловити ваші думки всього в одному реченні, не витрачаючи зайві символи.
Застосовуючи техніку 4U для ваших повідомлень, ви збільшите конверсію SMS-розсилки. Більше того, ви виділитеся серед повідомлень ваших конкурентів і зможете привернути увагу отримувачів SMS.