ru

Статті

Як привернути увагу до рекламної акції за допомогою тексту СМС?

Як привернути увагу до рекламної акції за допомогою тексту СМС?

Опубліковано: 26 січня 2018

Багато хто вважає, що немає нічого простішого, ніж створити текст смс розсилки під класну акцію, якщо її умови неймовірно вигідні для клієнтів. Це не так! Навіть 50% знижки або акція «3 за ціною 2» не привернуть увагу споживачів, якщо текст SMS буде нецікавим і неефективним.

Акційну пропозицію важливо вміти докрутити так, щоб клієнтам вона здалася особливо цінною. Ваше завдання - не просто придумати акцію і оформити пропозицію в текст. Ваше завдання - створити таку акційну пропозицію, яка сформує у клієнтів миттєве бажання скористатися нею.

Існує ефективна робоча формула, по якій можна скласти будь-які акційні пропозиції:

Оффер (ваша пропозиція) + обмежувач (час, кількість) + заклик до дії (те, що мотивує купити)

Створюючи тексти ваших акцій по даній формулі, ви підкреслите їх унікальність, тимчасовість і зможете створити ажіотаж навколо ваших товарів або послуг.

Буде цікаво!:

3 поради з підготовки класних текстів для ваших рекламних акцій:

1 Не намагайтеся бути несподіваними. Не інтригуйте. Не будьте непередбачуваними.

Для того щоб акція «зайшла» в аудиторію, вона повинна бути зрозумілою і простою. Крапка! Не потрібно ніяких хитрощів, вони тільки ускладнюють сприйняття тексту. Не потрібно писати: «Придбайте чайник і отримаєте класний подарунок!» Інтрига - не про довіру до вашої смс розсилки. Точно вказуйте вартість, який буде подарунок, відсоток знижки.

2 Робіть акції тоді, коли їх чекають.

Під час свят, в кінці сезону, в певну пам'ятну дату. Акція повинна бути актуальною!

Наприклад, якщо ви пропонуєте послуги ресторану або кафетерію, то, наприклад, взимку краще рекламувати знижки на гарячі напої, глінтвейн, перші страви, а навесні пропонуйте відпочинок на весняній терасі, холодні напої, смачні десерти, кальян.

Тільки актуальні акції для споживачів будуть успішні. Вам потрібно зрозуміти, що потрібно людині прямо зараз і запропонувати це.

3 Не змушуйте клієнта «вбити дракона», щоб отримати знижку.

Процес отримання знижки, бонусів або іншого подарунку повинен бути практично миттєвим. Не використовуйте такі формули: роздрукуй анкету, заповни, візьми участь в акції і тільки тоді можливе отримання призу.

Додатково:

  • Перед тим, як пропонувати акції та бонуси, обов'язково продумайте, чи готові ви взяти повну відповідальність за виконання їх умов. Клієнти чекають, щоб всі умови були виконані так, як ви обіцяли! Будьте чесні перед вашою аудиторією.
  • Обов'язково враховуйте ключові потреби ваших споживачів, їх бажання і проблеми, які ви можете допомогти вирішити своїм товаром або послугами.
  • Враховуйте, щоб ваша пропозиція була релевантна і відповідала сезону.

Ошибка