ru

Статті

Майбутнє мобільних технологій: Чого чекати від SMS-маркетингу через 5 років?

Майбутнє мобільних технологій: Чого чекати від SMS-маркетингу через 5 років?

Опубліковано: 14 червня 2018

Маркетологи, які активно використовують SMS-розсилку, змушені шукати нові ідеї і способи впливу на аудиторію. Що чекає нас у недалекому майбутньому? Західні розробники вже придумали кілька цікавих «фішок», які, ми впевнені, зовсім скоро почнуть використовувати і у нас.

Повідомлення з технологіями VR і AR

Світи віртуальної і доповненої реальності активно розвиваються у нашому житті. Незабаром технологію можна буде застосувати і до повідомлень. Тільки уявіть, вам надсилають рекламне повідомлення про відкриття нового кафе чи магазину. З технологіями VR і AR ви зможете ходити по приміщенню, розглядати товар, відчувати запах і навіть торкатися до предметів!

Впровадити в життя подібні проекти нескладно, проблема в тому, що далеко не всі сучасні гаджети здатні підтримувати роботу з настільки прогресивними технологіями. Перший крок за розробниками електронних пристроїв. Другий - за користувачами, які почнуть масово їх купувати.

Світи віртуальної реальності - сучасний тренд

Push-повідомлення з картинками-каруселями

Цю технологію цілком реально і досить швидко втілити в життя. Push-повідомлення - це спливаюче вікно у вашому мобільному. За бажанням користувач може відхилити SMS або зберегти у «Вхідні». Ми звикли виключно до текстових Push-повідомлень, але через кілька років в вашому телефоні будуть спливати вікна з картинками-каруселями і кнопками, як це відбувається в Push-повідомленнях в браузерах.

Найбільш реально втілити технологію в життя за допомогою месенджерів, де багатофункціональні SMS вже існують. За допомогою Viber-розсилки ви і сьогодні можете відправити повідомлення з картинкою, активною кнопкою і посиланням. Все, що залишиться зробити у майбутньому - перетворити звичайне повідомлення в месенджерах у спливаюче Push-вікно.

Картинки-каруселі

Персоналізовані повідомлення

Технологія таргет-реклами із соціальних мереж і електронних розсилок скоро перейде і в SMS-повідомлення. Дані про користувачів, зібрані в соціальних мережах, дозволять ретельніше планувати рекламні кампанії і розсилати персоналізовані повідомлення вузької вибірці людей. Наприклад, п'ятеро з двадцяти ваших клієнтів бігають вранці. Звичайно, саме цим людям ви будете розсилати повідомлення з рекламою нових кросівок для бігу.

Близько 53% користувачів (згідно з дослідженням Accenture Personalization Survey) вважають такі повідомлення корисними для здійснення покупок і відносяться до персоналізованої реклами без негативу.

Геотаргетинг

На будь-якому сучасному смартфоні є функція визначення географічних даних. Західні розробники пропонують вміло використовувати цей інструмент і робити миттєві розсилки повідомлень людям, які знаходяться в територіальній близькості до вашого магазину. Тільки уявіть, наскільки цей інструмент був би ефективний в залученні нових клієнтів!

Ошибка