Меню

5 способів збільшити кількість підписників смс-розсилки за допомогою вашого сайту

Як збільшити кількість підписників СМС розсилки за допомогою сайту? — TurboSMS http://turbosms.ua/files/articles/gde-vzyat-podpischikov-dlya-sms.jpg Украина
Опубліковано - 20 жовтня 2015 р.
5 способів збільшити кількість підписників смс-розсилки за допомогою вашого сайту

Думаєте, що зібрати якісну базу передплатників, які будуть із задоволенням відкривати повідомлення і цікавитися вашими товарами і послугами, нереально? Це не так.

Існуючий стереотип про те, що смс-маркетинг не працює, є хибним. Кожен день люди перевіряють свій телефон близько 50 разів, більше того 98% аудиторії читають надіслані їм повідомлення. Якщо 98% людей відкриває повідомлення, ви досі думаєте, що смс-розсилка може бути неефективною? Може, але тільки лише в тому випадку, якщо ваше повідомлення нічим не виділяється з сотні інших, і ви не в змозі здивувати вашого потенційного клієнта.

Якщо ж ви відправляєте якісні вигідні для споживачів повідомлення, якщо ваша клієнтська база складається з «живих» і активних клієнтів, то смс-маркетинг точно спрацює на просування ваших продуктів і послуг.

Так як напевно велика частина ваших цільових клієнтів регулярно проводить час в інтернеті, пропонуємо вам використовувати ваш сайт для залучення підписників на вашу смс розсилку.

Ми підготували для вас 5 способів збільшити кількість підписників смс-розсилки за допомогою вашого сайту.

Але для початку необхідно зрозуміти, чому ваші цільові клієнти підпишуться на смс-розсилку:

  • їм цікаві ваші продукти та послуги;
  • їм цікаві ви;
  • вони чекають безкоштовний бонус в обмін на свої контактні дані;
  • вони хочуть отримувати регулярні повідомлення з новинами вашої компанії і вигідними пропозиціями.

Отже, після того як ми з'ясували, чому споживачі взагалі підписуються на розсилку, перейдемо до 5 способів збільшення клієнтської бази завдяки сайту.

1 — Створіть форму підписки

Форма підписки для сайту

У підписній формі зробіть кілька важливих полів, після заповнення клієнтом яких, у вас з'являться всі необхідні дані. У першу чергу, це ПІБ та номер телефону. Рекомендуємо вам розміщувати форму підписки на першому екрані, який відкривається перед користувачем відразу ж після завантаження сайту. Встановіть її або під шапкою, або ж праворуч, де знаходиться бічна панель. Останній варіант підходить для власників блокових сайтів і односторінкових сайтів. Додатково дублюйте форму підписки в самому низу сайту на останньому екрані, а також на сторінці «Про нас» або «Про компанію».

Для того щоб мотивувати відвідувачів сайту залишити їх контактні дані, обов'язково запропонуйте їм якийсь безкоштовний бонус. Наприклад, якщо у вас стоматологія, то зробіть першу консультацію в подарунок, якщо ви займаєтеся тренінгами, то забезпечте безкоштовний доступ до електронної книги, якщо ви власник тренажерного залу, то перше заняття безкоштовно тощо. Головне - бонус повинен бути пов'язаним з вашим бізнесом і дійсно цінним для клієнта.

2 — Надсилайте повідомлення з пропозицією відписатися від вашої смс-розсилки

ЭЦе обов'язковий пункт! Для того щоб очищати клієнтську базу від неактивних підписників, котрі не взаємодіяли з вашим брендом, один раз в 2-3 місяці надсилайте смс про те, що користувачі можуть відписатися від смс розсилки. Таке повідомлення продемонструє клієнтам ваше лояльне і шанобливе до них ставлення.

3 — Конкурси, конкурси, конкурси!

Регулярно проводьте різні конкурси в соціальних мережах. Вибирайте актуальний приз і створюйте обов'язкові умови для участі в конкурсі. Наприклад, підписатися на ваш профіль у соцмережі і залишити контакти в контактній формі на сайті. Рекомендуємо вам робити не одного, а кілька переможців. Так у людей створиться більш сильний стимул брати участь, адже шансів перемогти набагато більше.

4 — Встановіть спливаючі вікна на сайті

Якщо клієнт не залишив свої дані відразу у формі підписки, його можна «дотиснути» за допомогою спливаючого вікна. Рекомендуємо вам використовувати такі вікна для того, щоб зацікавити клієнта іншою безкоштовною або бонусною пропозицією. Тільки спливаюче вікно повинно з'являтися виключно 1 раз, інакше ви будете дратувати відвідувачів сайту своїми «маркетинговими зусиллями».

5 — Застосовуйте графічні зображення

Відео, картинки, інфографіка мають набагато більший вплив на людей, ніж просто текст. Графічні матеріали краще запам'ятовуються! Обов'язково використовуйте фотографії членів команди, картинки, пов'язані з бізнесом, відео, мальовані відео, інфографіку, аудіоматеріали та презентації. Все це зацікавить клієнтів і буквально змусить їх затриматися на вашому сайті. Якщо відвідувачеві сподобається те, що ви пропонуєте йому на вашому сайті, то він автоматично підпишеться на вашу смс розсилку в формі.

Коротке резюме

За допомогою використання різних фішок на вашому сайті ви зможете зацікавити відвідувачів веб-ресурсу і мотивувати їх залишити контактні дані для підписки на смс розсилку. Ваше завдання – бути цікавими і корисними! Вибудовуйте клієнтоорієнтований маркетинг.

Поділитися у соц. мережах:
Також читайте:

Ошибка