Меню

5 способів підняти продажі на травневі свята завдяки смс маркетингу

Як підвищити продажі на травневі свята? — TurboSMS http://turbosms.ua/files/articles/kak-povysit-prodazhi-na-majskie-prazdniki.png Украина
Опубліковано - 27 квітня 2016 р.
5 способів підняти продажі на травневі свята завдяки смс маркетингу

Як травневі свята впливають на продажі?

Велика кількість вихідних під час травневих свят не завжди грає на руку бізнесу, який залежить від регулярного потоку клієнтів. За винятком туристичних агентств і магазинів, в яких продають маринад і шампури. Як боротися з падінням трафіку у вихідні дні, пов'язаним з масовим від'їздом потенційних покупців на відпочинок? Відповідь є одна: інформувати цільову аудиторію про вигідні пропозиції напередодні травневих свят для того, щоб захопити їх увагу заздалегідь.

Як залучити інтерес клієнтів до вашої пропозиції?

Для того щоб охопити максимум клієнтів до їх від'їзду за місто і стимулювати їх зробити покупку або оформити замовлення у вас, дуже важливо за кілька днів до самих свят проінформувати їх про ваші пропозиції. Зробити це можна різними способами, в тому числі і за допомогою смс-розсилки. Смс розсилка допоможе вашому бізнесу налагодити комунікацію з постійними і потенційними клієнтами і переконати їх провести свята разом з вашими товарами або послугами.

Передсвяткова розсилка смс буде ефективна для вашого бізнесу, якщо ви врахуєте кілька моментів:

  • Відправите повідомлення за пару днів до свята.
  • Зробите унікальну торгову пропозицію на честь святкових днів.
  • Зробите акцент на тому, що ваша пропозиція обмежена кількістю або часом.

Використання смс-маркетингу в передсвяткові травневі дні особливо вигідно для бізнесів, які пов'язані з:

5 фішок смс-розсилки, які допоможуть вашому бізнесу налагодити ефективні продажі напередодні травневих свят

  1. 1Оголосіть повний розпродаж в період травневих свят. Наприкінці весни саме час оновлювати товар, колекції, робити нові закупівлі і розширювати спектр пропозицій. Саме цим ви можете обґрунтувати свій травневий розпродаж. Додавши обмеження за часом до вашої унікальної пропозиції, ви точно зможете зацікавити клієнтів. Розпродаж - відмінний варіант для магазинів одягу, супермаркетів, квіткових крамниць і хенд-мейд бутиків. Приклад повідомлення:
    Повний розпродаж весняних суконь з 1 по 9 травня. Знижки до 70%. Розквіт в ці травневі разом з новим вбранням від «MustWear». Вул. весняна 9, 0442248668
  2. 2Час пропонувати гарантію. Гарантія може бути на повернення товару або повернення грошей. Вона викличе додаткове довіру і підвищить лояльність клієнтів, що стимулює їх купити саме в ці обмежені терміни (з 1 по 10 травня). Приклад повідомлення:
    Купуючи будь-який товар в нашому інтернет-магазині посуду «Crockery», ви отримуєте гарантію на повернення товару протягом травня! www.crockery.com
  3. 3Упор на святкові дні. Якщо ваш бізнес пов'язаний з наданням послуг, робіть пропозицію, яка буде дійсна саме у святкові дні. Якщо ви пропонуєте відвідати кафе або ресторан, то зробіть знижку на 1 травня, якщо заманюють відвідати торговий центр, то скажіть, що саме 8 травня буде розпродаж в більшості магазинів. Якщо ви пропонуєте туристичні путівки, то зробіть акцент на відпочинок у жарких країнах саме з 1 по 10 травня і т.д. Заявіть про те, що ви подаруєте найкращі враження вашим клієнтам на травневі свята! Приклад повідомлення:
    Хотите незабываемых впечатлений на майские? Відпочинок в Єгипті з 1 по 10 травня! Знижка першим 10 клієнтам - 10%. Телефонуйте: 0442248668
  4. 4Використовуйте інформаційну смс-розсилку. Забудьте про заклики до дії і прямих продажах. Залучайте іншим способом. Наприклад, туристичні агентства можуть зробити розсилку з неймовірними фактами про курорти світу, щоб запалити в потенційного клієнта іскорку бажання відправитися в подорож. Ресторани можуть розповісти про секретні інгредієнтах їх головних страв, щоб мотивувати клієнтів прийти їх спробувати. Кінотеатри можуть висвітлити цікаві факти зі знімальних процесів актуальних фільмів або написати про вау-факти з історії життя акторів. Ідей може бути маса! І плюс в тому, що така розсилка не викликатиме обурення у клієнта кшталт «Знову реклама», а тільки лише зацікавить, втягне і «закине вудку з наживкою». Приклад повідомлення:
    Вау-факт! Секретний інгредієнт головного десерту «Крем-брюле» - це фуа-гра. Ммм ... неймовірний смак! Приходьте покуштувати його в наш ресторан по вул. ресторанна 8, 0442248668
  5. 5нікальна пропозиція. Використовуйте не звичайні знижки, а пропозиції на кшталт 2 товару за ціною 1, товар в подарунок і т.д. Детальніше про цікаві знижкові пропозиції ви можете дізнатися в нашій статті 10 різновидів знижок для смс розсилки, які підвищують продажі. Приклад повідомлення:
    Купуючи продукти в супермаркеті «Бістро» на суму від 300 грн. з 1 по 10 травня, ви отримаєте унікальний смачний подарунок від нашої булочної! Деталі на сайті www.bistro.com

Проявляйте активність напередодні травневих свят, безболісно переживайте скачки споживчої активності і збільшуйте продажу, генеруючи клієнтів!

А головне: хто добре працює - той добре відпочиває. Постарайтеся перед травневими максимально збільшити попит вашої пропозиції, а потім і собі влаштуйте святкові вихідні.

Поділитися у соц. мережах:
Також читайте:

Ошибка