Меню

Створюємо смс розсилку, яка, як джин, виконуватиме бажання аудиторії

7 порад з підготовки SMS розсилки, яка сподобається клієнтам — TurboSMS http://turbosms.ua/files/articles/bulk-sms-like-a-genie.jpg Украина
Опубліковано - 14 березня 2017 р.
Створюємо смс розсилку, яка, як джин, виконуватиме бажання аудиторії

Ми підготували для вас декілька рекомендацій, використовуючи які, ви зможете підсилити смс розсилку і створити довірчі відносини з клієнтами.

В результаті впровадження порад ви: поширите хвилю сарафанного маркетингу про ваш бренд; збільшите довіру клієнтів; станете в очах аудиторії експертом, завоювавши авторитет споживачів; отримаєте додатковий канал трафіку для сайту; збільшите кількість продажів ваших товарів і послуг; зможете підвищити вартість ваших продуктів.

Отже, для того щоб отримати подібні результати, використовуйте наступні 7 порад в ваших смс-маркетингових кампаніях:

1 Зробіть лід-магніт для аудиторії

Лід-магніт - це безкоштовна або умовно безкоштовна вигідна пропозиція, якою ви залучаєте ваших потенційних клієнтів для того, щоб організувати перший продаж. Запропонуйте безкоштовну консультацію, пробний товар, тестовий період послуги. Зробіть смс розсилку по готовій базі на нашому сайті, підготуйте класний лід-магніт і радійте появі нових клієнтів!

2 Зробіть шпигунську розсилку повідомлень

Чому шпигунську? Тому що в ній ви будете відправляти таку інформацію, яку ви більше ніде не публікуєте. Така смс розсилка створює реальну цінність для клієнтів, вона їм цікава і затребувана ними. Наприклад, якщо ви пропонуєте послуги автосервісу, зробіть серію листів про те, як швидко і самостійно полагодити дрібні неполадки в машині. Або ж якщо ви продаєте послуги салону краси, відправляйте жінкам поради про те, як самій зробити гарну зачіску за 10 хвилин. Ця смс маркетингова кампанія буде про користь, вона продемонструє аудиторії, що вам не шкода ділитися з нею крутою інформацією.

3 Підігрівайте інтерес аудиторії серією повідомлень

В кінці смс ви можете написати, коли клієнтам чекати наступного повідомлення. Таку фішку можна використовувати тільки в разі інформаційної смс розсилки, яка точно цікава аудиторії. Зробіть ланцюжок смс з корисними порадами. Ви можете навіть відправляти раз в тиждень смс з прогнозом погоди. Це також буде корисно і незвично для аудиторії.

До речі, ранкове смс: «Сьогодні буде дощ, візьміть парасольку. З турботою про вас, магазин одягу Eva» збільшить лояльність клієнтів в декілька разів, а ще змусить посміхнутися і відчути турботу! А почуття турботи - це один з тригерів для споживачів для подальших покупок.

4 Використовуйте особисті звернення

Обов'язково іноді в смс розсилках звертайтеся по імені до клієнтів для того, щоб створити відчуття особистої комунікації. Імітування персонального діалогу збільшує залученість користувачів, що підвищить шанси прочитання смс до кінця в декілька разів.

5 Наполегливо вимагайте зворотного зв'язку

Завдання смс розсилки - вибудувати двосторонню комунікацію між брендом і клієнтом. Зробити це можна ставлячи питання аудиторії. Підготуйте цікаве питання для отримувачів вашої смс розсилки, додайте в смс посилання на сайт, де вони можуть відповісти на питання, чи номер телефону. Це відмінний спосіб збирати відгуки і зворотний зв'язок щодо якості товарів і обслуговування.

6 Створюйте різноформатну смс розсилку

Забудьте про постійні текстові смс. Додавайте в смс qr коди, купони, посилання на відео, картинки, ігри, аудітоподкасти, книги. Це потрібно для того, щоб залучити трафік на сайт, в соцмережі, відеоканал і збільшити залученість аудиторії. Таку смс розсилку чекатиме вся ваша клієнтська база! Класний контент - король маркетингу. Експериментуйте з формами і шукайте ті види контенту, які будуть ефективно привертати увагу клієнтів в смс розсилках. Будьте різними - це стане фішкою вашого бренду!

7Інтригуйте споживачів

Зробити це можна за допомогою оригінальних питань або пропозиції знижки, яку споживач дізнається тільки після дзвінка. Наприклад, «Здрастуйте, Максим, отримайте максимальну знижку на техогляд вашого авто відразу ж після реєстрації на сайті www.auto.com».

Висновок

Впровадьте ці поради, і ваші клієнти будуть з неймовірним захопленням чекати кожне наступне повідомлення. Так як ваша смс розсилка буде задовольняти, як джин, їх потреби в отриманні цікавої та корисної інформації.

Поділитися у соц. мережах:
Також читайте:

Ошибка