ru

Питання і відповідь

1.  Як я можу підписатися у номері відправника?

Ви можете використовувати у якості підпису назву своєї компанії чи бренда, довжиною від 3 до 11 символів. Для цього створіть власний підпис у розділі Відправники на сайті. Не забудьте вказати у тексті SMS свій номер телефону для зворотнього зв'язку. Більш детально ознайомитися з правилами додавання підпису відправника можно тут.

2.  Як мені додати групу номерів для розсилки і у якому форматі мають бути номери?

Відкрийте розділ сайту Телефонна книга - Додати групу номерів. Дайте групі назву, вкажіть країну розсилки. Скопіюйте номера по одному в рядок. Формат номерів (+ 38-067 -......, 8 (063) ....) не важливий - якщо вказана країна коригування, то система автоматично його відкоригує, повторювані номери та номери стаціонарних телефонів будуть видалені. Натисніть Створити групу.
Якщо у групі більше 50000 номерів, рекомендуємо експортувати їх з файлу в форматі .CSV (роздільники - коми).

3.  Якщо в кількох групах знаходиться один і той же номер, при розсилці на всі групи одночасно абонент отримає кілька повідомлень чи система відправить повідомлення один раз?

SMS-повідомлення такому абоненту буде відправлено один раз, так як система автоматично розпізнає і виключає в межах однієї розсилки номера, які дублюються.

4.  Як оплатити SMS?

Ви можете:
— завантажити рахунок-фактуру і оплатити за безготівковим розрахунком;
— завантажити квитанцію і оплатити її готівкою в банку;
— оплатити через систему Приват-24;
— через платіжні термінали EasyPay;
— розрахуватись онлайн кредитною карткою.

5.  Коли я можу використати оплачені SMS?

Термін використання оплачених SMS не обмежений. Наприклад, Ви можете придбати їх зараз, а використовувати через рік або два.

6.  Я оплачую всі відправлені SMS чи тільки ті, які доставлено одержувачам?

Якщо Ви просто зареєструвалися в сервісі і не укладали з нами договір, то ви оплачуєте всі відправлені SMS, незалежно від того, доставлені вони чи ні.
Оплата за доставлені можлива тільки для розсилок на номери українських операторів. Якщо Ви уклали з нами договір і робите розсилки по Україні, ми переведемо Вас на оплату тільки за доставлені SMS - в момент відправки у Вас з балансу буде списана повна вартість розсилки, але як тільки від операторів прийдуть всі статуси доставки SMS, кошти за недоставлені автоматично повернуться на Ваш баланс.

7.  Ми є платниками ПДВ. Що ви можете запропонувати нам для вигідного співробітництва?

Можемо запропонувати Вам укласти договір послуг. Після укладення договору ми переведемо Ваш аккаунт в системі на оплату тільки за доставлені повідомлення.
Увага, ця можливість діє тільки для розсилок на номери українських операторів!

8.  Що таке Розсилка за шаблоном і як нею користуватися?

Це спосіб масової розсилки, який дозволяє надіслати кожному одержувачу персональне повідомлення - звернутися до нього на ім'я, повідомити індивідуальний номер замовлення чи розмір знижки.

Попередньо створіть файл у форматі .csv з номерами абонентів у стовпчик, навпроти кожного номеру помістіть персональну інформацію абонента. Виглядати це має приблизно наступним чином:
380930000000 Ігор Миколайович 10
380670000000 Єгор Іванович 15


Відкрийте розділ Відправити SMS - Розсилка за шаблоном. Вкажіть підпис відправника та час відправки. Введіть текст шаблону для розсилки.
Наприклад, ви хочете розсилати повідомлення, які виглядатимуть так:
Шановний Ігор Миколайович! Ваша персональна знижка в нашому магазині становить 10 відсотків!
І так кожному абоненту з його ім'ям, по-батькові та знижкою.

Текст шаблону буде виглядати:
Шановний %1%! Ваша персональна знижка в нашому магазині становить %2% відсотків!
Після цього завантажте підготовлений CSV-файл і відправте розсилку.

Зверніть увагу на те, що значення 1 буде взято з другого стовпця (наступного після номера мобільного телефону) з файлу .CSV.

9.  Як створити файл .CSV?

Створіть таблицю в будь-якому табличному редакторі і при збереженні виберіть Зберегти як ..., назвіть файл, виберіть тип файлу для збереження - CSV. В налаштуваннях збереження обов'язково вкажіть роздільник - крапка з комою, інакше TurboSMS не розпізнає дані з файлу. Зверніть увагу, в MS Excel в "Зберегти як" написано "роздільники коми", але зберігає правильно, крапку з комою, як і має бути.

10.  Як дізнатися, що мої SMS доставлено? У вас є звіт про доставку?

Звіт про доставку SMS у системі наявний, ви можете ознайомитися з ним у розділі Статистика - Відправлені повідомлення.

11.  Що означає статус доставки SMS "Відхилено", "В процесі", "Не доставлено"?

Відхилено - номер не існує чи не розпізнано системою або SMS-центром.
В процесі - повідомлення відправляється або воно вже відправлено, але ще не отримано статус його доставки від оператора.
Не доставлено - повідомлення не доставлено через те, що номер не включився за період терміну життя SMS, немає місця для нових SMS в телефоні одержувача за період часу життя SMS, одержувач у роумінгу.

12.  З якою швидкістю відбувається розсилка SMS?

Швидкість розсилки 200 - 500 SMS на секунду.

13.  Скільки символів у тексті SMS?

У тексті одного SMS 160 латинських символів або 70 символів кирилицею. У разі, якщо SMS-повідомлення перевищує зазначену довжину, воно розбивається на частини (сегменти), кожен сегмент відправляється і оплачується як окреме повідомлення.

14.  Чи можу я відправляти SMS українською або російською мовами?

Так, Ви можете відправляти SMS-повідомлення на кирилиці, але кількість символів в одному повідомленні буде 70, а не 160, як на латиниці.

15.  Чи можу я відправляти SMS з вашого сайту на короткий номер?

Ні, у нас немає функції відправки SMS на короткі номери.

16.  Я хочу відправляти SMS автоматично з мого сайту або з CRM. Це можливо?

Так, це можливо. Для цього у нас є SMS-шлюз.

Для роботи зі шлюзом відкрийте розділ SMS-Шлюз - Підключення до шлюзу і виберіть зручний для Вас спосіб підключення: SQL, SOAP або SMPP.

17.  На телефонні номери яких операторів ми можемо проводити розсилку SMS? Чи можлива відправка SMS за кордон?

Ви можете розсилати SMS на номери всіх операторів мобільного зв'язку України.
Відправка міжнародних SMS також можлива, зверніться в нашу технічну підтримку, щоб Вам включили дану можливість.

18.  Що заборонено писати в SMS-повідомленнях?

Категорично заборонено розсилати:
— заклики до насильства або загрози;
— політичну агітацію;
— заклики до масових зібрань;
— нецензурну лексику;
— текст, який може бути розцінений як шахрайство;
— посилання на сайт, що містять "контент для дорослих";
— рекламу послуг "для дорослих";
— пропозиції з відправкою sms на короткий номер;
— підписуватися назвами мобільних операторів і їх похідними.

Більш детально дивіться в розділі "Вимоги до змісту СМС-повідомлень" в правилах користування сервісом.

19.  Що таке WAP-push?

WAP-push - це спеціальна технологія, яка дозволяє відправляти в тілі SMS посилання на WAP сайт або контент для скачування.

20.  Ви гарантуєте збереження нашої клієнтської бази?

Ваші дані повністю конфіденційні, фізично вони зберігаються в надійному дата-центрі в Німеччині, зовнішній доступ до них неможливий.
З наших співробітників доступ до номерів є тільки у співзасновників компанії, виключно для вирішення можливих технічних питань. Для інших співробітників компанії в телефонних номерах приховуються дві останні цифри, так що вони ніяк не можуть ідентифікувати Ваших клієнтів.
Якщо Ви укладаєте з нами договір, то в ньому окремим пунктом обговорюється конфіденційність даних.

21.  Як давно сервіс TurboSMS на ринку SMS послуг?

TurboSMS на ринку послуг з розсилання SMS успішно працює з 2007 року. З відгуками наших клієнтів Ви можете ознайомитися на сторінціВідгуки.

Ошибка