Меню
Питання і відповідь

1.  Як працює Ваша система?

Зв'язок із sms-платформою (smsc) операторів для відправлення sms здійснюється за допомогою швидкісного протоколу SMPP 3.4, що дозволяє проводити масову відправку sms в найкоротші терміни. Швидкість розсилки від 25 до 60 sms / секунду.

2.  На які оператори ми можемо проводити розсилку sms?

Ви можете розсилати sms на всіх операторів мобільного зв'язку України та Росії стандарту GSM.

3.  Як я можу підписатися в номері відправника?

Ви можете підписатися ім'ям компанії. У номері відправника вказується до 11 символів латиницею.
Номер телефону, за яким із Вами буде зручно зв'язатися, необхідно вказувати в тексті повідомлення.

4.  Скільки символів у тексті sms?

У тексті одного sms при розсилці з даного сайту 160 латинських символів та 70 символів кирилицею.

5.  Як я можу використовувати сплачені sms?

Наш сервіс надає Вам необмежений термін використання сплачених sms.

6.  Як я можу сплатити за sms ?

Ви можете завантажити квитанцію та сплатити її в банку, можете сплатити через систему Приват-24, а також Ви можете сплатити через систему WEBMONEY. Крім цього, є можливість сплатити кредитною карткою.

7.  Як я дізнаюся, що sms доставлені? У вас є звіт про доставку?

У нас є звіт про доставку. Система знімає гроші за відправлені sms, а не за недоставлені. Якщо Ви проводите розсилку sms на номери абонентів, які не існують, система зніме у Вас гроші. Гроші в даному випадку поверненню не підлягають!

8.  Чи можу я надсилати sms російською мовою?

Так, Ви можете надсилати sms повідомлення кирилицею, але кількість символів - 70, а не 160, як латиницею.

9.  За який час будуть розіслані 10000 sms?

10000 sms будуть доставлені протягом 10 хвилин.

10.  Після проведення розсилки нам були доставлені sms, а в звіті про доставку показує Недоставлено ...

Відправлення sms-повідомлень на sms-платформу проводиться кожну хвилину. Звіт про доставку приходить в режимі онлайн. Статус повідомлення може оновлюватися протягом 7 діб.

11.  Чи можу я надсилати з вашого сайту sms на короткий номер?

Ні, Ви не можете надсилати sms на короткий номер.

12.  Ми є платниками ПДВ. Що ви можете нам запропонувати для вигідного співробітництва?

Для платників ПДВ у нас є представник ТОВ "Мобізон". У даному випадку співробітництво починається з підписання договору про надання послуг.

13.  Нас цікавить SMS шлюз!

Для роботи зі шлюзом Вам необхідно в розділі «Підключення до шлюзу» вибрати логін і пароль для підключення, а також зручні способи зв'язку з сервером.

14.  WAP-push…що це?

WAP push - це спеціальна технологія, яка дозволяє надсилати в тілі SMS посилання на WAP сайт або контент для скачування.

15.  Як користуватися Розсилкою за шаблоном?

Ця форма для розсилки використовується для персоналізації повідомлення. Наприклад, ви хочете звернутися до кожного клієнта за ім'ям та по батькові і повідомити йому його індивідуально наданий розмір знижки або виграшу. Можливе використання будь-якого шаблону зі вставкою персональних даних абонента.
Для цього необхідно попередньо створити файл у форматі .csv (роздільники - коми), навпроти кожного номера абонента розмістити його персональну інформацію. Виглядати це буде приблизно таким чином:
380930000000 Ігор Миколайович 10 євро
380670000000 Єгор Іванович 20 євро
380950000000 Іван Єгорович 30 євро
Зверніть увагу на те, що, створюючи базу клієнтів своєї компанії, спочатку слід вносити дані жінок і чоловіків у різні файли, тому що при вставці імен у шаблон типу Шановний \ Ігор Миколайович \ ..... жіночі імена в шаблоні, що починається з «Шановний» не забезпечать належний ефект у персоналізованій розсилці. Крім цього, створюйте графи з персональними даними як кирилицею, так і латиницею, - це стане вам у нагоді надалі.
Збережіть створений файл.
Далі зайдіть у розділ Розсилка за шаблоном.
Підпишіться в номері відправника ім'ям компанії, при необхідності і наявності WAP сайту пропишіть посилання WAP-PUSH.
Після цього введіть текст шаблону для розсилки.
Наприклад, ви хочете розіслати повідомлення, які будуть виглядати так:
Шановний Ігор Миколайович! Ви виграли 10 євро!
І так кожному абоненту з його ім'ям та по батькові і сумою виграшу.
Текст шаблону в даному випадку буде виглядати наступним чином:
Шановний% +1% ваш виграш% 2%!
Зверніть увагу на те, що значення 1 буде йти з другого значення після номера мобільного телефону абонента з файлу .csv (роздільники - коми).

16.  Як створити файл .csv?

Для створення файлу .csv створіть таблицю Excel і при збереженні оберіть зберегти як...1-назвіть файл, 2- оберіть тип файлу для збереження - CSV (роздільник - коми) (*. Csv) --

17.  У чому різниця Відправити SMS і Розіслати SMS?

Відправити SMS використовується для поодинокої відправки, Розіслати SMS використовується для розсилки на групи абонентів.

18.  Як ми можемо додати підпис відправника?

Підпис відправника додається в розділі Додати підпис. Після активації адміністратором підпис буде доступний для розсилки. Термін модерації - до 2 годин. Підпис відправника може містити максимально 11 символів латиницею.

19.  Як мені додати групу і в якому форматі мають бути номера?

Для додавання групи зайдіть у розділ Додати групу. Назвіть групу, вкажіть регіон. Якщо вказаний регіон Україна, скопіюйте номери по одному на рядок так, щоб номери йшли у стовпчик. Формат номерів (+ 38-067 -......, 8 (063) ....) не важливий - система автоматично його відкоригує. Крім того, повторювані номери та номери стаціонарних телефонів будуть видалені. Далі натисніть Створити групу. Для тих, у кого більше ніж 50000 номерів у групі, передбачено експорт номерів у форматі .csv (роздільники коми).

20.  Як давно сервіс TurboSMS на ринку sms послуг?

TurboSMS на ринку sms послуг з 2006 року. Ми відрізняємося тим, що робимо ефективні sms технології зручними і простими в управлінні.

21.  Як переглянути статуси повідомлень?

Для перегляду статусу повідомлення зайдіть у розділ Відправлені повідомлення.

22.  Що означає статус помилка, відхилено, у процесі?

Причини помилок (Статус: помилка, відхилено, відправлено (більше 2х діб)):
1. Телефон абонента заблокований
2. Некоректний номер абонента
3. Закінчився термін життя повідомлення (абонент так і не включився)
4. SIM карта переповнена або помилка в SIM карті
5. Абонента не існує
6. Оператор абонента заблокував маршрут або маршрут не підтримується
7. Мобільний зв'язок не стандарту GSM
8. Не оновився статус повідомлення від SMS центру.
9. Не було запитано статус повідомлення.
10. Абонент знаходиться в роумінгу

23.  Що заборонено писати в повідомленнях?

Категорично заборонено розсилати:
— заклики до насильства або погрози;
— політичну агітацію;
— заклики до масових зборів;
— нецензурну лексику;
— текст, який можна розцінювати як шахрайство;
- посилання на сайт, що містять "контент для дорослих";
— рекламу послуг "для дорослих";
— пропозиції з відправкою sms на короткий номер;
підписуватися назвами мобільних операторів і їх похідними.
Детальніше про правила TurboSMS розсилок

24.  Що змінилося при переході на нову систему набору номерів?

Абсолютно нічого. Ви так само повинні вводити номер одержувача в міжнародному форматі для поодиноких повідомлень і мати мінімум 10 останніх цифр номерів для створення групи номерів і розсилки за шаблоном.

25.  Ви гарантуєте безпеку збереження нашої клієнтської бази?

Ваші дані абсолютно конфіденційні. Доступ до номерів мають адміністратор і програміст (співзасновники компанії). Інші співробітники компанії бачать номери, в яких закрито дві останні цифри. Конфіденційність даних прописана в договорі.

26.  Оплата в сервісі за відправлені або за доставлені sms?

При підписанні договору оплата здійснюється тільки за доставлені sms. Якщо договір не підписаний, кредити знімаються за відправлені повідомлення.

27.  Якщо в декількох групах знаходиться один і той саме номер, при розсилці на всі групи одночасно абонент отримає декілька повідомлень або система надішле повідомлення один раз?

При виборі декількох груп для розсилки, в яких присутній однаковий номер, повідомлення буде відправлено один раз - система автоматично розпізнає дублювання номерів.

Ошибка